Seznam připravovaných veřejných zakázek nad 100.000,- Kč pro nejbližší dobu:
1. Realizace chodníku ulice hlavní (jaro/léto 2015)
2. Dětské hřiště nad knihovnou (jaro/léto 2015)
3. Oprava místních komunikací Sliník (jaro/léto 2015)
pokud se chcete stát dodavatelem některé z výše uvedených veřejných zakázek napište mail na starosta@pribice.cz
Zpráva o veřejné zakázce:
” Zateplení obecního hostince”
Lhůta pro podání nabídek k výběrovému řízení byla do 6.1.2015 10,00 hodin.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 9.1.2015 se konalo výběrové řízení.
Výběrová komise ve složení Ing. Miroslav Effenberger, DiS., Ing. Václav Procházka, Petr Kuchyňka doporučila firmu TOMIreko, s.r.o. jako nejvýhodnější.
Uchazeč | Nabídková cena | Pořadí |
TOMIreko, s.r.o., Karlovo náměstí 48, 674 01 Třebíč | 1.346.341,-Kč | 1 |
KVADROS, a.s., Železná 713/1a, 619 00 Brno | 1.371.015,-Kč | 2 |
VAŠSTAV, s.r.o., Staňkova 103/18, 602 00 Brno | 1.409.159,-Kč | 3 |
“ČOV Přibice – intenzifikace – úvěr”
Dne 11.6.2014 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky k akci “ČOV Přibice – intenzifikace – úvěr”.
Lhůta pro podání nabídke je do 4.7.2014 do 10,00 hodin.
Zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči, 1 byl vyřazen pro nesplnění podmínek.
Dne 11.07.2014 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jan Čábelka
Ing. Pavel Blažek
František Hájek
Ing. Jan Neuer
Ing. Miroslav Šlégl
doporučila firmu Česká spořitelna, a.s. jako nejvýhodnější
Výsledné pořadí |
Pořadové číslo |
Obchodní firma |
Sídlo / místo podnikání |
IČ |
Nabídková cena v Kč |
1. |
2. |
Česká spořitelna, a.s. |
Olbrachtova 1929/62,140 00 Praha 4, kont. adresa: Region Jižní Morava – Hodonín, Národní třída 44, 695 16 Hodonín |
45244782 |
319 102,80 |
2. |
1. |
Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. |
Jeruzalémská 964/4,110 00 Praha |
44848943 |
443 411,00 |
“ČOV Přibice – intenzifikace – zhotovitel”
Dne 7.4.2014 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky k akci “ČOV Přibice – intenzifikace”.
Výzva a technická dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 7 uchazečů.
Dne 20.06.2014 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jan Neuer
František Stankovič
Ing. Jiří Valášek
Ing. David Sochor
Zuzana Kovářová
Ing. Vladimír Koneček
Ing. Stanislav Jelínek
doporučila firmu VHS Brno, a.s. jako nejvýhodnější
Výsledné pořadí | Poř. číslo | Obchodní firma | Nabídková cena bez DPH a bez rezervy |
1. | 4 | VHS Brno, a.s. | 25 899 167,- |
2. | 2 | PROLES, s.r.o. | 26 350 010,- |
3. | 3 | VHZ-DIS,spol. s r.o. | 27 899 459,63 |
4. | 5 | SYNER VHS Vysočina, a.s. | 28 599 999,- |
“Obec Přibice -zřízení parkovacích stání před OÚ”
Dne 20.3.2014 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky k akci ” Obec Přibice – zřízení parkovacích stání před OÚ”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
Strabag, a.s.
OSP spol. s r.o.
MIKO Neslovice
STAMA, s.r.o.
KaMaStav, s.r.o.
S.I.S., spol. s r.o.
JAPEZ, spol. s r.o.
Stavba a údržba silnic s.r.o., Břeclav
KAT stavební, a.s.
C.Q.E., s.r.o.
Simost, s.r.o.
PM realstav, s.r.o.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 03.04.2014 do 15,00 hodin.
Výzva a technická dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 7 uchazečů.
Dne 03.04.2014 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr zhotovitele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jan Čábelka
Ing. Pavel Blažek
František Hájek
Bc. Václav Smolík, DiS.
Vlastimil Janíček
doporučila firmu Strabag, a.s. jako nejvýhodnější
Výsledné pořadí | Pořadové číslo | Obchodní firma | Nabídková cena v Kč bez DPH |
1. | 4. | STRABAG, a.s. | 832.471,92 |
2. | 1. | PM Realstav Invest s.r.o. | 873.839,- |
3. | 7. | OSP, spol.s r.o. | 939.916,- |
4. | 5. | SIMOST, s.r.o. | 985.125,- |
5. | 6. | Roman Arbeiter, stavební huť s.r.o. | 999.517,- |
6. | 2. | Stanix Projekt, s.r.o. | 1.053.362.95 |
7. | 3. | JAPEZ, spol. s r.o. | 1.352.554,- |
Ukončená výběrová řízení:
“Separace a svoz bioodpadů v obci Přibice II”
Dne 20.9.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky k akci “Separace a svoz bioodpadů v obci Přibice II”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
ZHT Group, s.r.o.
MAN-ZT, s.r.o.
HITL, s.r.o.
I.Tec Czech, s.r.o.
HYDROCONT CZ, s.r.o.
Alfa Profi, s.r.o.
CTS – servis, a.s.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 10.10.2013 do 11,00 hodin.
Výzva a technická dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 5 uchazečů.
Dne 10.10.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Ivana Jurečková
František Stankovič
Ing. Vladimír Koneček
František Hájek
Petr Kuchyňka
Na základě doporučení komise, která byla ustanovena dne 01.10.2013, zastupitelstvo obce Přibice dne 31.10.2013 schválilo smlouvu s firmou CTS servis, a.s..
Smlouva o dílo zde.
“Protipovodňová opatření obcí Přibice a Ivaň”
Dne 2.9.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky na akci “Protipovodňová opatření obcí Přibice a Ivaň”.
Výběrové řízení je otevřené, proto nebyly osloveny přímo žádné firmy.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 25.09.2013 do 18,00 hodin.
Výzva a technická dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 10.10.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Ivana Malinovská
Ing. Jiří Valášek
František Hájek
Ing. Jan Čábelka
JuDr. Radomír Salvet
Na základě doporučení komise, která byla ustanovena dne 12.09.2013, zastupitelstvo obce Přibice dne 03.10.2013 schválilo smlouvu s firmou Empemont, s.r.o..
“Separace a svoz bioodpadů v obci Přibice”
Dne 30.7.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky na akci “Separace a svoz bioodpadů v obci Přibice”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
ZHT Group, s.r.o.
MAN-ZT, s.r.o.
HITL, s.r.o.
I.Tec Czech, s.r.o.
HYDROCONT CZ, s.r.o.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 19.08.2013 do 18,00 hodin.
Výzva zde.
Technická dokumentace na profilu zadavatele.
Zadávací řízení bylo dne 3.9.2013 zrušeno, více na profilu zadavatele.
“Rekonstrukce chodníků a parkovacích stání před hostincem”
Dne 30.7.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky na akci “Rekonstrukce chodníků a parkovacích stání před hostincem”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
Strabag, a.s.
OSP spol. s r.o.
MIKO Neslovice
STAMA, s.r.o.
KaMaStav, s.r.o.
S.I.S., spol. s r.o.
JAPEZ, spol. s r.o.
Stavba a údržba silnic s.r.o., Břeclav
KAT stavební, a.s.
C.Q.E., s.r.o.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 21.08.2013 do 15,00 hodin.
Výzva zde.
Technická dokumentace na profilu zadavatele.
Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 5 uchazečů.
Dne 22.08.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jiří Valášek
Vlastimil Janíček
Bc. Václav Smolík, DiS.
Ing. Pavel Blažek
Zdeněk Karásek
doporučila firmu OSP spol. s r.o. jako nejvýhodnější
Uchazeč. č. | Uchazeč | Cena bez DPH | Výsledné pořadí |
5. | OSP spol. s r. o. | 1.465.676,- Kč | 1. |
2. | SIMOST,s.r.o. | 1.685.125,- Kč | 2. |
4. | PM Realstav, s.r.o. | 1.697.451,- Kč | 3. |
3. | STAMA, s.r.o. | 1.992.460,- Kč | 4. |
1. | C.Q.E., s.r.o. | 1.998.070,11,- Kč | 5. |
Na základě doporučení komise, která byla ustanovena dne 30.07.2013, zastupitelstvo obce Přibice dne 22.08.2013 schválilo smlouvu s firmou OSP spol. s r.o..
“ČOV Přibice – intenzifikace” výkon TDI
Dne 24.6.2013 byly písemně osloveny tyto firmy
AP Investing, s.r.o.
Ekologický rozvoj a výstavba, s.r.o.
Garnets Consulting, a.s.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 09.07.2013 do 10,00 hodin.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 09.07.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jiří Valášek
František Stankovič
Ing. Vladimír Koneček
Vlastimil Janíček
Bc. Václav Smolík, DiS.
která byla ustanovena dne 25.06.2013, doporučila přidělit zakázku firmě A.P. Investing, s.r.o.
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 18.07.2013 schválilo smlouvu s firmou AP Investing, s.r.o.
Smlouva o dílo zde.
Oprava komunikací a chodníku
Dne 17.6.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky na akci “Oprava komunikací a chodníku”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
Strabag, a.s.
OSP spol. s r.o.
MIKO Neslovice
STAMA, s.r.o.
KaMaStav, s.r.o.
JAPEZ, spol. s r.o.
Stavba a údržba silnic s.r.o., Břeclav
KAT stavební, a.s.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 02.07.2013 do 15,30 hodin.
Výzva zde.
Technická dokumentace k opravě chodníků – 1, 2, 3, 4, 5.
Technická dokumentace k opravě silnic – 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 02.07.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jan Čábelka
František Stankovič
Ing. Pavel Blažek
Petr Kuchyňka
Ing. Daniel Klívar
doporučila firmu C.Q.E. s.r.o. jako nejvýhodnější
Výsledné pořadí |
Pořadové číslo | Obchodní firma | Nabídková cena v Kč bez DPH |
1. | 2. | C.Q.E. s.r.o. | 894.953,00 |
2. | 1. | SVÍTIL PLUS s.r.o | 1.187.121,93 |
3. | 3. | SWIETELSKY STAVEBNÍ S.R.O. ODŠTĚPNÝ ZÁVOD DOPRAVNÍ STAVBY MORAVA | 1.238.769,00 |
která byla ustanovena dne 25.06.2013, doporučila přidělit zakázku firmě C.Q.E., s.r.o.
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 18.07.2013 schválilo smlouvu s firmou C.Q.E., s.r.o.
Smlouva o dílo zde. Dodatek č.1. Dodatek č. 2. Dodatek č. 3.
Multifunkční zařízení
Dne 3.5.2013 byla na profilu zadavatele zveřejněna výzva k podání nabídky na akci”Multifunkční zařízení”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
Synpro, s.r.o.
Traktorservis_JL, s.r.o.
Agroservis-Holý Jan, f.o.
Wisconsin Engeneering CZ, s.r.o.
Hitl, s.r.o.
SOME JH, s.r.o.
HUSQUARNA Boskovice
Gardentech, s.r.o.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 10.05.2013 do 10,00 hodin.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 2 uchazeči.
Dne 10.5.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jan Čábelka
František Stankovič
Ing. Bc. Vladimír Koneček
Zdeněk Karásek
František Hájek
která byla ustanovena dne 29.04.2013, doporučila přidělit zakázku firmě Gardentech, s.r.o.
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 28.5.2013 schválilo smlouvu s firmou Gardentech, s.r.o.
Smlouva o dílo zde.
“ČOV Přibice – intenzifikace” projektová činnost”
Dne 30.04.2013 byla zveřeněna výzva k podání nabídky na akci “ČOV Přibice – intenzifikace” projektová činnost”.
Zároveň byly osloveny tyto firmy:
CENTROPROJEKT, a.s.
ECenviconsult, s.r.o.
DUIS, s.r.o.
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 15.5.2013 proběhlo otevírání obálek. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Mgr. Marie Bednářová
Ing. Jan Neuer
Zuzana Kovářová
byla ustanovena dne 03.05.2013
Dne 20.5.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Ing. Jiří Valášek
Ing. Jan Čábelka
František Stankovič
Ing. Jan Neuer
Ing. Martin Šťovíček
která byla ustanovena dne 03.05.2013, doporučila přidělit zakázku firmě DUIS, s.r.o.
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 28.5.2013 schválilo smlouvu s firmou DUIS, s.r.o.
Smlouva o dílo zde.
Publikace o obci Přibice
Dne 4.3.2013 byla na profilu zadavatele zveřeněna výzva k podání nabídky na akci ” Publikace o obci Přibice”.
Zároveň byly přímo osloveny tyto firmy:
Repropress, s.r.o.
Graphico ideas company, s.r.o.
Arch-polygrafické práce, spol. s r.o.
Artedit
Apage, v.o.s.
Tiskárna Libertas, a.s.
F.R.Z. Agency, s.r.o.
Termín ukončení přijímaní nabídek byl stanoven na 20.3.2013 do 10,00 hodin.
Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 6 uchazečů.
Dne 21.3.2013 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení:
Eva Hájková
Ing. Ivana Malinovská
František Stankovič
Ing. Jan Čábelka
Ing. Bc. Vladimír Koneček
která byla ustanovena dne 5.3.2013, doporučila přidělit zakázku firmě F.R.Z. agency, s.r.o.
Uchazeč č. | Uchazeč | Cena bez DPH | Výsledné pořadí |
1. | F.R.Z. agency, s.r.o. | 117.200,- Kč | 1. |
2. | ——————— | —————— | —— |
3. |
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 17. 4. 2013 schválilo smlouvu s firmou F.R.Z. agency s.r.o.
Smlouva o dílo zde.
ČOV Přibice – Intenzifikace
Dne 10. 4. 2012 až do 26.4.2012 byla na úředních deskách zveřejněna výzva k podání nabídky k akci
„ČOV Přibice – Intenzifikace“. Zároveň byly přímo osloveny tyto firmy:
AP Investing, s.r.o.
Allowance, s.r.o.
Eurovision, a.s.
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 25.4.2012 do 10,00 hodin
Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči.
Dne 25.4.2012 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele ve složení
1. člen:Ing. Jan Čábelka
2. člen:Bc. Václav Smolík, DiS
3. člen:Ing. Karel Kratochvíl
4. člen:Vlastimil Janíček
5. člen:Petr Kuchyňka
jejíž ustanovení a složení bylo zveřejněno na úředních deskách od 13.4.2012 do 7.5.2012, doporučila přidělit zakázku firmě AP Investing, s.r.o.
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena.
Na základě doporučení komise zastupitelstvo obce Přibice dne 3. 5. 2012 schválilo smlouvu s firmou AP Investing.s.r.o.
Smlouva o dílo zde.
20112, Územní plán
Text výzvy: Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu “Zpracování nového územního plánu obce Přibice včetně SEA”.
Požadavky na zhotovitele:
1, doklad oprávnění k činnosti v této oblasti
2, reference na 3 poslední realizace územních plánů (případně jejich změn)
3, návrh smlouvy na zpracování nového ÚPO a SEA
4, splnění podmínek stanovených odborem územního plánovaní a stavebního řádu JMK ke zpracování územního plánu a jejich zásad dotace
5, převod územního plánu do GIS
O bližší informace pište na e-mail: starosta@pribice.cznebo kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223.
Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky na e-mail: starosta@pribice.cz
Konečný termín pro doručení nabídek: 27. července 2011 – 14:00.
Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 1.8.2011.
Termín předání hotového díla nejpozději: do 28.2.2012.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušení zadávacího zřízení. Rozhodujícím kriteriem pro přidělení veřejné zakázky je konečná cena v Kč, u plátců DPH cena vč. DPH.
Zápis o výběru dodavatele veřejné zakázky: “Zpracování nového územního plánu obce Přibice včetně SEA” (20112)
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 13.7.2011. Zároveň byli přímo osloveni následující architekti:
1,Ing.arch. Mariana Horáková, Brno
2,Ing.arch. Milan Hučík, AR projekt, s.r.o., Brno
3,Ing.arch. Barbora Jenčková, Brno
4,Ing.arch. Pavel Klein, KT architekti, Brno
5,Ing.arch. Helena Kočišová, A. VE. Studio, Brno
6,Ing.arch. Jaroslav Poláček, A-Projekt, s.r.o., Znojmo
7,Ing.arch. Josef Kolman, Dobšice
8,Ing.arch. Petr Malý, Olomouc
9,Ing. Marie Psotová, Studio P, Žďár nad Sázavou
10,Ing.arch. Miloslav Sohr Ph.D., Studio Region, Brno
11,Ing.arch. Ladislav Brožek, Ateliér nad Viaduktem, Brno
12,Ing.arch. Jana Benešová, Atelier URBI, spol. s r.o., Brno
13,Ing.arch. Vanda Cíznerová, Urbanistické středisko Brno, spol. s r.o., Brno
14,Ing.arch. Jiří Hála,Atelier pro inv. výstavbu a ÚP, Brno
15,Ing.arch. Ivo Kabeláč, LandStudio, Brno
16,Ing.arch. Alena Košťálová, Brno
17,Ing.arch Stanislav Svoboda, Letovice
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 27.7.2011 do 14:00. Ve stanoveném termínu předložilo nabídku 13 uchazečů. Dne 28.7.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny (u plátců DPH včetně DPH):
- Ing.arch. Miloslav Sohr, Ph.D., Studio Region, s.r.o., Brno……..………….. 235.000,-Kč
- Ing.arch. Ivona Poláčková, A-Projekt, s.r.o., Znojmo…………………………..298.000,- Kč
- Ing.arch. Helena Kočišová, A. VE. Studio, Brno……………………………………318.000,- Kč
- Ing.arch. Michal Hadlač,Institut regionálních informací, s.r.o., Brno….359.400,- Kč
- Ing.arch. Ladislav Brožek, Ateliér nad Viaduktem, Brno……………………..366.000,- Kč
- Ing.arch. Barbora Jenčková, Brno………………………………………………………….376.800,- Kč
- Ing.arch. Jiří Hála,Atelier pro inv. výstavbu a ÚP, Brno……………………….384.000,- Kč
- Ing.arch. Pavel Klein, KT architekti, Brno……………………………………………..388.800,- Kč
- Ing.arch. Mariana Horáková, Brno…………………………………………………………399.800,- Kč
- Ing.arch. Vanda Cíznerová, Urbanistické středisko Brno, spol. s r.o…..492.000,- Kč
- Ing.arch. Alena Košťálová, Brno…………………………………………………………….492.000,- Kč
- Ing.arch. Jana Benešová, Atelier URBI, spol. s r.o., Brno…………………….528.000,- Kč
- Ing.arch. Ivo Kabeláč, LandStudio, Brno………………………………………………720.000,- Kč
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
Ing.arch. Miloslav Sohr, Ph.D., Studio Region, IČ:27681921, Zelná 13, 61900 Brno
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
20116, Oprava chodníků ulice Hlavní v délce cca 215m, šířce 1,5m, dobalení krajnice asfaltem, odvodnění; vybudování dešťové vpusti v ulici Rajhradská
Text výzvy: Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu ” Oprava chodníků ulice Hlavní v délce cca 215m, dobalení krajnice asfaltem, odvodnění; vybudování dešťové vpusti v ulici Rajhradská”. Pro podrobný popis stavebních prací pište na e-mail: starosta@pribice.cz, případně kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223. Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky. Konečný termín pro podávání nabídek: 25. července 2011 – 15:00. Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 27.7.2011. Termín realizace stavebních prací: co nejdříve (srpen – září 2011). Rozhodující pro výběr dodavatele je konečná cena vč. DPH. Uchazeč doloží oprávnění k provádění předmětných prací a 3 reference – nejlépe výstavba nebo budování chodníků v obci. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení
Zápis o výběru dodavatele na veřejnou zakázku: Opravu chodníků ulice Hlavní v délce cca 215m, šířce 1,5m, dobalení krajnice asfaltem, odvodnění; vybudování dešťové vpusti v ulici Rajhradská (20116)
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 15.7.2011. Zároveň byly přímo osloveny následující firmy nebo živnostníci:
1, MiKo, Neslovice
2, Strabag
3, Petr Harašta, Nová Ves
4, STAMA s.r.o., Nosislav
5, KaMaStav, s.r.o., Modřice
6, Ekostavby Brno a.s.
7, SIS silniční stavitelstí, s.r.o., Brno
8, JAPEZ, spol. s r.o., Vranovice
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 25.7.2011 do 15:00. Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči. Dne 26.7.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny:
1, MiKo, Neslovice ……………………………………..……553.590,- vč. DPH
2, STRABAG a.s., Brno ……………………………………490.990,- vč. DPH
3, KaMaStav, s.r.o., Modřice …………………………..537.600,- vč. DPH
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
STRABAG a.s., IČ:60838744, Tovární 3, 620 00 Brno
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
20115 – Oprava chodníku u obchodu cca 108m2
text výzvy: Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu “ Oprava chodníku u obchodu“. Pro podrobný popis stavebních prací pište na e-mail: starosta@pribice.cz, případně kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223. Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky. Konečný termín pro podávání nabídek: 25. července 2011 – 15:00. Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 27.5.2011. Termín realizace stavebních prací: co nejdříve (srpen – září 2011). Rozhodující pro výběr dodavatele je konečná cena vč. DPH. Uchazeč doloží oprávnění k provádění předmětných prací a 3 reference – nejlépe výstavba nebo budování chodníků v obci. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení
Zápis o výběru dodavatele na veřejnou zakázku: Oprava chodníku u obchodu cca 108 m2 (20115)
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 15.7.2011. Zároveň byly přímo osloveny následující firmy nebo živnostníci:
1, MiKo, Neslovice
2, Strabag
3, Petr Harašta, Nová Ves
4, STAMA s.r.o., Nosislav
5, KaMaStav, s.r.o., Modřice
6, Ekostavby Brno a.s.
7, SIS silniční stavitelstí, s.r.o., Brno
8, JAPEZ, spol. s r.o., Vranovice
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 25.7.2011 do 15:00. Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči. Dne 26.7.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny:
1, MiKo, Neslovice ……………………………………..……159.570,- vč. DPH
2, STRABAG a.s., Brno ……………………………………155.305,- vč. DPH
3, KaMaStav, s.r.o., Modřice …………………………..155.520,- vč. DPH
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
STRABAG a.s., IČ:60838744, Tovární 3, 620 00 Brno
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
20114 – Oprava chodníku u kostela cca 140m2
text výzvy: Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu “ Oprava chodníku u kostela“. Pro podrobný popis stavebních prací pište na e-mail: starosta@pribice.cz, případně kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223. Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky. Konečný termín pro podávání nabídek: 25. července 2011 – 15:00. Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 27.5.2011. Termín realizace stavebních prací: co nejdříve (srpen – září 2011). Rozhodující pro výběr dodavatele je konečná cena vč. DPH. Uchazeč doloží oprávnění k provádění předmětných prací a 3 reference – nejlépe výstavba nebo budování chodníků v obci. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení
Zápis o výběru dodavatele na veřejnou zakázku: Oprava chodníku u kostela cca 140 m2 (20114)
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 15.7.2011. Zároveň byly přímo osloveny následující firmy nebo živnostníci:
1, MiKo, Neslovice
2, Strabag
3, Petr Harašta, Nová Ves
4, STAMA s.r.o., Nosislav
5, KaMaStav, s.r.o., Modřice
6, Ekostavby Brno a.s.
7, SIS silniční stavitelstí, s.r.o., Brno
8, JAPEZ, spol. s r.o., Vranovice
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 25.7.2011 do 15:00. Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči. Dne 26.7.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny:
1, MiKo, Neslovice ……………………………………..……181.980,- vč. DPH
2, STRABAG a.s., Brno ……………………………………187.588,- vč. DPH
3, KaMaStav, s.r.o., Modřice …………………………..176.400,- vč. DPH
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
KaMaStav s.r.o., IČ:26259486, Brněnská 421, 664 42 Modřice
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
20113 Oprava cyklostezky Sliník cca 370m2
text výzvy: Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu “ Oprava cyklostezky Sliník“. Pro podrobný popis stavebních prací pište na e-mail: starosta@pribice.cz, případně kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223. Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky. Konečný termín pro podávání nabídek: 25. července 2011 – 15:00. Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 27.5.2011. Termín realizace stavebních prací: co nejdříve (srpen – září 2011). Rozhodující pro výběr dodavatele je konečná cena vč. DPH. Uchazeč doloží oprávnění k provádění předmětných prací a 3 reference – opravy komunikací, cyklostezek v obci. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení
Zápis o výběru dodavatele na veřejnou zakázku: Oprava cyklostezky Sliník cca 370 m2 (20113)
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 15.7.2011. Zároveň byly přímo osloveny následující firmy nebo živnostníci:
1, MiKo, Neslovice
2, STRABAG a.s., Brno
3, Petr Harašta, Nová Ves
4, STAMA s.r.o., Nosislav
5, KaMaStav, s.r.o., Modřice
6, Ekostavby Brno a.s.
7, SIS silniční stavitelstí, s.r.o., Brno
8, JAPEZ, spol. s r.o., Vranovice
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 25.7.2011 do 15:00. Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči. Dne 26.7.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny:
1, MiKo, Neslovice ……………………………………..…… 149.628,- vč. DPH
2, STRABAG a.s., Brno …………………………………… 128.760,- vč. DPH
3, KaMaStav, s.r.o., Modřice ………………………….. 177.600,- vč. DPH
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
STRABAG a.s., IČ:60838744, Tovární 3, 620 00 Brno
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
20111, stavební úpravy MŠ květen 2011
Obec Přibice vyhlašuje výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu “Stavební úpravy MŠ Přibice”. Jedná se zejména o zednické, instalaterské a obkladačské práce na zřízení 2. třídy MŠ a rozšíření stávajícího sociálního zařízení. Pro podrobný popis stavebních prací pište na e-mail: starosta@pribice.cz nebo kontaktujte obecní úřad na tel: 519 432 223. Prohlídka místa stavebních úprav 16.5.2011 – sraz v 10.00 na obecním úřadě Přibice. Nabídky se podávají na obecní úřad písemně nebo elektronicky. Konečný termín pro podávání nabídek: 20. května 2011 – 14:00. Vyhlášení výsledků výběrového řízení: 23.5.2011. Termín realizace stavebních prací: do 20.6.2011.
Zápis o výběru dodavatele na stavební úpravy MŠ Přibice – zřízení nové třídy
Výzva k podání nabídek byla zveřejněna na obecních internetových stránkách dne 9.5.2011. Zároveň byly přímo osloveny následující firmy nebo živnostníci:
1, Koubek Jan, Přibice
2, Japez, Vranovice
3, Vašíček Radek, Blučina
4, PSK, Brno
5, Malachta, s.r.o., Přísnotice
6, Komab, s.r.o., Pohořelice
7, JS ABACUS, srov.o., Hustopeče
8, Stama s.r.o, Nosislav
9, Tušl Václav, Brno
Termín ukončení přijímání nabídek byl stanoven na 20.5.2011 do 14:00. Ve stanoveném termínu předložili nabídku 3 uchazeči, 2 uchazeči na výzvu nereagovali a 4 uchazeči svou účast omluvili z kapacitních důvodů. Dne 23.5.2011 proběhlo vyhodnocení nabídek a výběr dodavatele. Komise pro výběr dodavatele byla složena ze všech zastupitelů obce. Porovnání nabídek jednotlivých uchazečů podle ceny:
1, Radek Vašíček, Blučina …………………………230.000,- vč. DPH
2, Tušl Václav, Brno…………………………………..344.900,- vč. DPH
3, PSK, Brno……………………………………………….349.890,- vč. DPH
Hlavním kritériem pro výběr dodavatele byla nejnižší nabídková cena, z tohoto důvodu byl vybrán dodavatel:
Radek Vašíček, IČ:72405538, Návrší 190, 664 56 Blučina